Kampaniya ilə paralel olaraq komitənin mobil ofis xidmətləri də fəaliyyətini davam etdirir. Gündəlik olaraq mobil ofislər eyni vaxtda müxtəlif şəhər və rayonlar üzrə ünvanlarda olur və vətəndaşlara qeydiyyat xidmətlərini çatdırır. Belə xidmətlər fərdi həyət evi, mənzillər, bağ evlərinin, torpaq sahələrinin, qeyri-yaşayış obyektlərinin ilkin və təkrar qeydiyyatı, daşınmaz əmlakın yüklülüyünə dair arayışların verilməsi ilə bağlıdır.
Qeyd edək ki, 2016-cı ildə kampaniya paytaxtın 7 rayonunda, respublikanın isə 15 şəhər və rayonunda keçirilib. Ümumilikdə isə kampaniya başlayan vaxtdan indiyədək 9 minə yaxın vətəndaş kampaniyadan faydalana bilib.
Komitənin bu ilin əvvəlindən start verdiyi təmənnasız hüquqi məsləhət xidməti kampaniya çərçivəsində Astara sakinlərinə də göstərilib. Belə ki, sənədlərində hər hansı çatışmazlığı olan, qeydiyyat prosesində sənədləşdirmə ardıcıllığını bilməyən, hansı qurumlardan hansı sənədlərin alınması barədə məlumatsız olan vətəndaşların suallarını komitənin hüquqşünasları cavablandırıb. Onlara hüquqi izahlar verilməklə kampaniya iştirakçılarına aktiv hüquqi yardım göstərilib. Bu xidmət vətəndaşlarımızın əmlakını qeydiyyata aldırması, əmlakın alqı-satqısı, mənzillər, fərdi evlər, həyətyanı, pay və digər torpaq sahələrinə çıxarış və digər arayışların alınması qaydaları barədə hüquqi biliklərin artırılmasını təmin edir. Vətəndaşlar bu suallara cavab tapmaqla daşınmaz əmlakı ilə bağlı hər hansı hüquqi əməliyyat aparmazdan öncə artıq məlumatlanmış olub. Qeyd edək ki, hüquqi məsləhət xidmətləri gündəlik olaraq Daşınmaz Əmlakın Dövlət Reyestri Xidmətinin ərazi idarələrində də göstərilir. Xidmətdən faydalanmaq istəyən vətəndaşlar ərazi idarələrinə müraciət edə bilər.
Qeyd edilməlidir ki, hər bir vətəndaşın dövlət qeydiyyatına alınmış daşınmaz əmlakı, o cümlədən torpaq sahəsi heç bir hüquqi maneə ilə rastlaşmadan istənilən biznes, alqı-satqı, girov və digər iqtisadi əməliyyatlara cəlb oluna bilər. Kampaniya daşınmaz əmlakla bağlı alqı-satqı proseslərini stimullaşdırır.
Xatırladaq ki, bu sosial tədbirlərlə yanaşı, operativliyin və rahatlığın artırılması məqsədilə komitə tərəfindən digər innovasiyalar tətbiq edilir. Belə ki, fəaliyyət sahələri üzrə elektron, SMS və onlayn xidmətlər də vətəndaşlara təqdim olunur ki, belə xidmətlər vasitəsilə indiyədək 500 minə yaxın müraciət təmin edilib.